Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 nara 13 mooie momentjes

Ga naar beneden 
+3
shadarrahvnn
guido
Evert
7 plaatsers
AuteurBericht
Evert

Evert


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 13-09-09

nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitimedi sep 20, 2011 1:12 am

laat ze maar horen ^^ alemaal welkom ben benieuwd wat julie vonden !
Terug naar boven Ga naar beneden
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitimedi sep 20, 2011 1:28 am

Ik vond het ook dit keer een leuk event,

---------------------------------------------- Twisted Evil Zwaffel Twisted Evil -------------------------------------------------------------------------
-Wapens stelen van spelers Suspect
-Samen met mike bij het vuurtje zitten peukies roken , bier drinken en ramp-senarios verzinnen jocolor
-Maigies wapen maken.
-Ontvoerd worden door orks en dan de concequenties onder ogen zien dat je en niet zo gewild caracter speelt Evil or Very Mad
-Samen met spelleiding naai streken verzinnen.
-Van een helehoop spelers moetten aanhooren wat ze met ze zouden doen als ze me levend te pakken zouden krijgen. pale


----------------------------------------------------- What a Face Akra What a Face ---------------------------------------------------------------------------

-Het voelde weer goed om als akra terug te keren op het kamp.
-Lekker backstaben.
-Als een kamikaze piloot achter die linies van de lyganie aanvallen.
-Fijn om een Malkra groepje te hebben (wordt volgende keer echt heel cool)
-Bijna een bargast gebackstabt omdat ik nog eventjes moest wennen dat ik geen zwaffel meer speel.
Terug naar boven Ga naar beneden
shadarrahvnn

shadarrahvnn


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Leidschendam

nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitimedi sep 20, 2011 11:40 am

Eigenlijk was het gewoon 1 gaaf moment van begin tot einde. Uiteraard met wat persoonlijke peaks:

Nachtelijke scouting
Intussen een groepje van 4 Malkrai en weten dat er meer gaan komen
Audientie bij Urgabe zelver en onderhandelingen voeren
Door Valentijn als Malkrai ambassadeur beschouwd worden
De taak om andere te recruteren voor scouting doeleinden
De samenwerking met de 'vogels'
In de rug aanvallen van de Lyganni
Daarbij met 2 backstabs 2 Lyganni voorgoed uitschakelen
Het vijandige kamp veroveren en plunderen
Daarbij een kistje in handen krijgen dat nog niet geopend kon worden
Terug naar boven Ga naar beneden
MaartenWillems

MaartenWillems


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Heusden-Zolder

nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitimedi sep 20, 2011 8:26 pm

Owkay, gave momentjes...

De verhalen van Otsoa onder de boom. Hier onderging Brom z'n grootste verandering. Vroeger was het enkel liedjes spelen en lol trappen. Bard zijn wordt stilaan veel meer, vooral met het nieuws van de thuiswereld.

De orkse zelfmoordterroriste. Dat gevoel dat ik kreeg toen ze plots een kaartje tevoorschijn haalde om te scheuren. Een les in nederigheid. Thans was Brom de mildste Barghast wanneer het op orks aankwam. Die tijd is ook voorbij.

's Nachts op Drow afsluipen. Gewoon om te zien of het kon.

Communiceren met een schedel die niet kan praten. Dat was vrij surrealistisch.

Brood bakken in een pan in het kamp. Dat was ook voor herhaling vatbaar.

En nog zo veel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
shadarrahvnn

shadarrahvnn


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Leidschendam

nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitimewo sep 21, 2011 2:46 am

MaartenWillems schreef:
Communiceren met een schedel die niet kan praten. Dat was vrij surrealistisch.

Deze schedel het masker van Mortum aanbieden. Volgens mij had de schedel daar ook best wel plezier mee..........
Terug naar boven Ga naar beneden
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitimewo sep 21, 2011 4:13 am

Puntjes!

Vrijdag:
+ Aankomen en niet eens zelf de geleende auto uit kunnen komen door alle opgestapelde rotzooi
+ Alle monstertjes en mensen weer zien Very Happy
+ Toch in het grote monsterkamp mogen slapen/spelen/zitten etc. Dankies Steef! ;D
+ Soep. Die courgettesoep was lekker D;
+ Butsen. xD

Zaterdag:
+ BEENHAM.
+ Rachel in ons kamp 's ochtends, kwam 'r tegen toen ik na mijn 'nachtdienst' ff naar het gebouw liep.
+ Zelfmoordork mogen spelen. BOEM! SHATTER! 8D
+ Lyganiscout spelen en gebackstabbed worden in het donker, waarna niemand even komt kijken waar ik nou gebleven ben Razz
+ Eric die moeilijk doet om zijn vrouw, waardoor wij een blinde elf in ons kamp broodjes beenham hebben gevoerd ;']
+ De drow. Zagen er supergaaf uit en waren niet te zien, behalve op open grasveld Razz
+ Orkbutsjes. STEENTJESTEENTJE 8D 'Wacht maar totdat 'ie grind spuit..' XD
+ Bokkie pesten.
+ Spel met Zwaffel. Vastbinden met een riem want we hadden geen touw, en toch weet 'ie nog een cirkel te trekken.. Razz Subdue, subdue, en strike op de irkel totdat 'ie stuk was.. xD
+ CATERING.

Zondag:
+ Ontbijt met beenham.
- Niet echt lekker wakker worden door Dennis die een paniekaanval ofzo had. Schrok me dood ;o
+ Lunch met restjes van zaterdag 8D
- Afscheid moeten nemen van iedereen.
+- Weer ingebouwd worden in de auto ;']
+ Grote eindbutsen en Mandy en ik die mages mochten spelen ;D yay voor door brandnetels rennen die tot aan je oksels komen 8D

Ik heb me uitstekend vermaakt, weer een paar nieuwe mensen leren kennen, betere vriendjes geworden met een hele zooi, en n vriendje op naggehouden ;D
Nara was weer supergaaf! Very Happy

Edit; En Steefs pogingen tot het hoornblazen. De enige keer dat het goed lukt is half 7 's ochtends XD

Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
Frank Remie




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-09-09

nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitimevr sep 23, 2011 4:26 pm

hmmm mooie momentjes. Very Happy

Mijn aankomst bij de Bar, eerst door een elf de weg gewezen worden om vervolgens in de Bar alwaar Urgabe, Labarnas en Valetijn zittten bij de Barvrouw te vragen naar voorgenoemde personen die zij (de barvrouw dus) niet kende gelukkig kan ik ook hard praten hehe (WAT ZEGT UW u kent Larbanas en en bla bla ).

Even later toekijken hoe een jongeman genaamd Valetijn zijn mooie ring laat zien aan de Barvrouw ( hij geeft die aan haar met de woorden deze ring geef ik aan diegene die mijn vrouw moet worden >>>>> hmmmm ooops Ja Ja... en niets in de gaten hebben.

Gedurende het gehele weekend proberen om een gesprek te hebben met bovengenoemde 3 personen, hetgeen wel even wat voeten in de aarde heeft, oftewel dat lukt dus niet zomaar.

Een geheel verkeerd beeld krijgen van Urgabe ( Ja dat pakkie heeft daar zekers mee te maken Rolling Eyes )

De dag erna een geheel nieuw beeld van Urgabe gaan krijgen ( zoals hey toch leiderschap) en dit dan ook in een gesprekje met haar wat er opvolgt ook gewoon bekennen.

De Malkraanse Spion eh ! informant die oa zijn vader kwijt was (ook informanten) en hem toch maar de raad geven na een goed gesprek om zijn status wat aan te laten passen naar bv afgezant van Malkra ( wel zo gezond ).

De Mori met hun oosterse magier/ wijsgeer die er in slagen om mij na al anderhalf uur praten stil te krijgen......(hmmmmm ik wordt wat roestig denk ik) en daarmee zowat heel de planning voor opbouw van spel van mijn karakter onderuit halen.......de te volgen weg is vanaf dan dus al duidelijk......geniaal.... Laughing

De diverse gesprekken met o.a de smid en anderen waarin ik in geuren en kleuren beschrijf hoe het is gesteld in de wereld waar ik vandaan komt, wereld van de rode waas als in zoveel bloed vergoten voor Khorne dat de wereld en de lucht er in bezwangerd is hiervan.
En mijn verleden in die wereld.....ofdat ik terug wil ??? IK DACHT HET NIET..... Twisted Evil

Het maken van een rituelen cirkel gewijd aan Khorne, chaosgoden(8 ster) en Uhun, om hierna een ritueel te willen beginnen om te kijken ofdat mijn oude godheid (lees Khorne) het wel goed vond wat ik aan het doen was..... ik had de eerste woorden nog niet gesproken als in KHorne......
Vervolgens komen de Spelers voor mijn ogen langs links het veld op lopen, de monsters langs rechts en Knokken......
Hmmmmm volgens mij heb ik mijn antwoord al ..... tot zover mijn prive ritueel..... gelukkig was daar een simpele cirkel.

Gaan kijken bij het daarop volgende gevecht bij de brug een beetje meehelpen met het veld hospitaal en toeschouwer / slachtoffer te zijn van het duel aan de rivier.......doet toch pijn zo'n pijl.... Sad

Vlak voor het einde van het evenement samen met Valetijn, Labarnas in mijn simpele cirkel te trekken om zijn bezetenheid te verhelpen ( kwam die cirkel toch nog van pas zo zie je maar weer cheers

Kortom het was zeer de moeite waard lol!



Terug naar boven Ga naar beneden
Jacco

Jacco


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-07-09

nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitimema sep 26, 2011 8:25 am

Na een paar dagen ziek op bed te hebben gelegen. (Schijtnurgle Suspect ) Een korte samenvatting van leuke momenten.

In het algemeen: Ja......Hij was fijn. Een erg leuk evenement gehad met veel bijzondere acties.

Het voorgerecht.
De orkenaanval waarbij marco (De bierbrouwmorie) ontvoerd werd. De knokpartij bij de berg (ging best goed in het donker, nice work). Met als uiteindelijk resultaat het begrip ''bergkijken".
Het visioen doorgeven aan de aanwezige zieners. leuk...
Daarna werd het een beetje vaag door de verschillende drankjes die rond gingen. drunken

Hoofdgerecht.
De exploding orcs. Geniaal. Het looten van de orcs. Joepie koperstukken, die hadden we nog niet. cheers
Politiek..........
De catering. Deze was erg lekker.
Het nieuwe geld. Gaaf.
Dat ´de diere-sprookje-verhaaltje´wel erg dicht bij komt allemaal. Maar ik blijf ontkennen....
´s avonds paranoia onder het zeil, voorbereid in een getrokken cirkel, in het kamp zitten, bang zijn voor drow die we nooit gezien hebben. (met het geluid van de film Psycho). hehehehe

Toetje.
Cirkeltje trekken voor de Barghast.
´Wilt U een cirkel trekken voor de voorvaderen.´, ´Ah, vor de Grotvader´, ´Ehh, ja?´
En voila, een cirkel in naam van je grootvader. (heeft gelukkig geen invloed gehad op het ritueel. Very Happy )
Het spel rondom de ´gestolen´ magus. Leuk.
Na het aanhoren van de ellelange verhalen over rode waas het karakter van Frank Remie in een onliner zeggen wat hij IC moet gaan doen. Met succes.

En nog heeeel veel andere leuke dingen.
Bedankt allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nara 13 mooie momentjes  Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 13 mooie momentjes    nara 13 mooie momentjes  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nara 13 mooie momentjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nara 14... beste momentjes enzo :-)
» het was: (mooie momenten)
» Beste momenten en bedankjes Nara 15
» Het OC marktje op Nara 14
» Foto's Nara 13

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Evenementen & Quests-
Ga naar: