Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Rassen van Atherin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dimitri R

Dimitri R


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-11-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : Den Haag

Rassen van Atherin Empty
BerichtOnderwerp: Rassen van Atherin   Rassen van Atherin Icon_minitimedi nov 08, 2011 10:13 pm

Hallo allen!

Ik ben de afgelopen jaren menigmaal uitgenodigd om eens op Atherin/Nara te komen spelen en heb daarnaast veel goede dingen gehoord, dus aankomend voorjaar zal het er echt van komen! Nu wij (zijnde ik en m'n vriendin) met het character-concept bezig zijn, ben ik op een aantal vragen gestuit:

Ik kon op de informatiepagina over de volkeren ( Pagina6spelregels/Regels/volkeren ) de statts van individuele rassen vinden, maar tot dusver geen algemene beschrijving van de aard en uiterlijke kenmerken van de volkeren. Vooral het laatste zou toch wel heel fijn zijn, aangezien bijvoorbeeld de Lygani, Narai of de Midaan mij volkomen vreemd zijn. Het uitkiezen van het ras bepaald immers sterk de speelstijl en aankleding, dus vandaar dat ik er van te voren graag zo veel mogelijk over lees Smile

Het zelfde geldt een beetje voor de Goden - zijn bijvoorbeeld Khorne of Tzeentch dezelfden als in het Warhammer Universum? Zijn ze een variatie er op? Is de Ene God een soort Sigmar/God Emperor -concept? etc, etc.

Als ik de bestaande artikeltjes hierover op de website gemist heb, dan moeten jullie me dat maar vergeven Wink
Alvast bedankt!

~Dimitri & Nina
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dimitridesign.nl
bas rademakers
Organisatie
Organisatie
bas rademakers


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-06-09

Rassen van Atherin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rassen van Atherin   Rassen van Atherin Icon_minitimema nov 14, 2011 11:56 am

een kleine beschrijving van de volken kun je vinden als je op de knop (wereld Atherin) klikt dan verschijnt de kaart van Gryamm als je dan op een land klikt krijg je de beschrijving van dat land te zien.
wat de Chaos goden betreft lijken ze wel op die uit warhammer alleen hebben we daar wel een eigen draai aan gegeven.
De Ene god Is de schepper van alles, dit is het algemene Dogma dat niet allen door de aanhangers van de ene god maar ook door de Chaos aanhangers wordt aanvaard.
Alleen in het land Nara (waar ons spel zich voornamelijk afspeelt) is er een andere visie op de schepping ontstaan,maar dat zijn dingen die je in het spel moet gaan ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimitri R

Dimitri R


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-11-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : Den Haag

Rassen van Atherin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rassen van Atherin   Rassen van Atherin Icon_minitimema nov 14, 2011 9:02 pm

Bedankt voor de info. Ik ga me even verder inlezen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dimitridesign.nl
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

Rassen van Atherin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rassen van Atherin   Rassen van Atherin Icon_minitimema jan 02, 2012 8:41 am

In ieder geval alvast welkom op Nara ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Rassen van Atherin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rassen van Atherin   Rassen van Atherin Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rassen van Atherin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Atherin/Nara op internet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: