Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nara IX Nababbelen

Ga naar beneden 
+2
Esther
Laura
6 plaatsers
AuteurBericht
Laura

Laura


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

Nara IX Nababbelen Empty
BerichtOnderwerp: Nara IX Nababbelen   Nara IX Nababbelen Icon_minitimema sep 14, 2009 2:53 am

Ola allemaal,

Ik heb echt een geweldig weekend gehad. Ik vond het zo ontzettend gaaf dat ik nu nog steeds kapot ben! Ik wou even wat gave puntjes op een rijtje zetten en wat bedankjes doen, en nababbelen met iedereen Razz

- Iratxi spelen en daar ontzettend veel gave dingen mee doen. Van eikeltjes gooien tot boekje geven en al helemaal Marco's helm proberen te stelen [wat achteraf toch gelukt is, muhaha] natuurlijk allemaal samen met mijn Iratxi-vriendinnetje Maaike! ^^

- De rechtzaak tegen Illian en Teva. "10 goud voor Illian, 1 goud voor Teva" en de reacties erop horen. Het was ontzettend gaaf spel, ik heb me kostelijk vermaakt en al was het niet helemaal de bedoeling om het zo uit de hand te laten lopen, we had fun!

- Urgabe's instorting omdat ze niet meer wist wat ze moest doen met die orken, en vervolgens haar eerste [bewuste] ritueel doe met Ja'ell, Valentijn en Kluutje, en dan een ontzettend lieve Ehun voor je neus hebben staan die ontzéttend trots op je is omdat het nog nooit iemand is gelukt Nara ZO te verdelen Cool

- Op de orken afstappen en de orkenkoning (?) even vertellen dat hij niks te willen of te eisen heeft, omdat we of allemaal dood gaan of allemaal blijven leven, en natuurlijk de onderhandelingen die erop volgde. In het bijzonder om 3 uur 's nachts toen we 'alleen wilden praten' a.k.a. buiten dippen Razz

- "Nara" "Orkistan" "Nara" "Orkistan" "Nara" "Orkistan" "Nara" "Orkistan" "Nara" "Orkistan" "Nara" "Orkistan""Nara" "Orkistan" "Nara" "Orkistan""Nara" "Orkistan" "Nara" "Orkistan" "Altijd één keer meer Nara dan jij Orkistan kan zeggen!"

- "Misschien moet Urgabe maar eens met de Spin gaan praten?"

- "Eigelijk moet mijn generaal hierbij zijn..." "Ja, nou, dan wil ik ook de Spin erbij!" Het moeilijke leven van NPC's!

- De Spin. Mike, supergaaf hoe je steeds op haar reageerd. De eerste keer dat ze er was en het enige wat ik hoefde te doen was wijzen naar hem en dan naar de grond. En woef, daar was ie ^^ Heel cool, ik heb veel plezier gehad met je de huid vol schelden.

- Eindelijk, Urgabe is bij een gevecht. Wat gebeurt er? Ik moet Esther helpen waardoor ik alsnog niet bij het gevecht ben Razz Word steeds moeilijker excuses te verzinnen...

- Geen moment rust hebben omdat er 20 dingen tegelijk opgelost moesten worden door Urgabe.

- Vrijdagavond de dipping lol hebben met Evert, dat we eigelijk undercover waren. Dat Urgabe een bijbaantje heeft in de bar om de staatskas wat aan te vullen, en da tde Generaal de staatskas komt aanvullen door te zuipen Razz Inclusief de vraag "Kent u mij?" "Nee" "Mooi!" Razz

- Zaterdagnacht/zondagochtend nog lang lopen kletsen in de bar met Mario, Frank en Mike!

- De terugreis met Dani! Het was een drama, met veel omrijden en weg zoeken, maar het is gelukt en we hebben weer bijgekletst! Very Happy (Ondanks de moeder preek Razz)

Mindere momenten:

- Te weinig slaap
- Overgeven op de terugweg
- Pijnlijke voeten
- Het is voorbij

ACh ja, so be it Razz

- Organisatie, hartstikke bedankt! Jullie hebben het geweldig gedaan, en ik kan niet wachten tot de quest en het volgende event.
- Bas, dank je wel voor het lieve, vaderlijke gesprek tussen Ehun en Urgabe. Was wel even wat ik IC en OC nodig had Razz
- Mike, je hebt briljant gespeeld, en ik kan niet wachten om dit voort te zetten!
- Maaike, mijn Iratxi-vriendinnetje! Geweldig, we zijn ook een goed Iratxi-team ^^
- Dani, natuurlijk, voor de terugreis en de moeder preek, en vooral voor het stoppen toen ik moest overgeven Razz
- Evert, voor het langdurige gesprek als ork en Urgabe. Volgende keer gaan we echt met de Generaal en de Spin in één kamer zitten!
- Ed, als raadgever/adviseur heb ik lang niet altijd naar je geluisterd, maar dat ben je ondertussen gewend Smile
- Mario, Valentijn heeft Urgabe er doorheen gesleept, en nu nog een grotere cirkel trekken Razz
- Olga "Don't cry for me... NARA!" Razz
- Ray, gelukkig maar dat jij er bent, anders was Urgabe nooit door al dat geouwehoer heen gekomen Razz
- Iedereen die ik vergeet omdat ik zo moe ben Razz


Ik vond het leuk, ik ben er 3 oktober weer, maar pas 's avonds, maar we zullen zien!

Knuffels enzo,
Laura [ Urgabe, Spin, Iratxi ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 07-09-09

Nara IX Nababbelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara IX Nababbelen   Nara IX Nababbelen Icon_minitimema sep 14, 2009 7:05 am

Hoi allemaal,

ik heb me ontzettend vermaakt als orc sjamaan met iedereen. Dat mensen zo'n geduld kunnen opbrengen om naar een warrig character als dat te luisteren zeg, brilliant.

erg gaaf vooral het uitroepen van orkistan en het spel daarom heen, het zien overlopen van het grootste deel van de spelersgroep en het ritueel met de Mori daaromheen.

de rechtzaak tegen Ilian en Teva, hoe kan iets zo uit de hand lopen........ Twisted Evil

Evert en de plannen die we samen aan het smeden zijn voor orkistan .....Rolling Eyes

de Golem en de reacties van de mensen erop......WTF??? Wat is dat.....!!! Erg gaaf, mooi gemaakt heren en dame.

Olga bedankt voor het indelen van deze rol en de werkzaamheden achter de bar en in de keuken vrijdag; de kaassoep was erg lekker, mag je vaker maken.
Ernst ook jij heel erg bedankt voor het aanwezig zijn en je hulp met de lunch zaterdag. Je hoort gewoon thuis op nara, zou vreemd zijn zonder je.
alle andere spelleiders en plotters bedankt voor het spel, het regelen en vooral het last minute improviseren omdat het nodig blijkt met deze verrassende groep spelers Razz

en last but not least alles spelers en monsters die ervoor gezorgd hebben dat ik nu nog nageniet van het weekend, bekaf ben, flink wat spierpijn heb en nog steeds groen ben achter mijn oren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

Nara IX Nababbelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara IX Nababbelen   Nara IX Nababbelen Icon_minitimema sep 14, 2009 10:09 am

Heyah iedereen,

Ik wou bij deze elke speler, monster, NPC en last but not least organisator alvast bedanken voor een ontzettend gave Nara. Nog nooit ben zo gaar geweest van een Nara als deze, heerlijk cheers

Ik baalde ontzettend dat ik er de vorige Nara niet bij kon zijn, maar met deze heb ik de schade weer helemaal ingehaald, ennuh, met de quest ben ik erbij, zeker weten Very Happy

Persoonlijke bedankjes en mooiste momenten volgen nog, daar ben ik nog echt te moe voor en ik wil niemand vergeten Wink

Tot laters, Mario Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Olga van Pelt




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 14-09-09

Nara IX Nababbelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara IX Nababbelen   Nara IX Nababbelen Icon_minitimedi sep 15, 2009 10:07 am

Hoi allemaal,

Ik wil dit weekend iedereen bedanken die er is geweest! Zonder jullie geen Nara!

Ik heb echt heel veel leuk spel weer gezien dit weekend, te veel om er the best moments uit te halen......

Maar het beste moment vond ik eigenlijk het zondag weer in mijn eigen bedje kruipen en bijna 14 uur slapen Razz Ik was en ben nogsteeds gebroken.....mja was ook een geweldig evenement!

Groetjes Olga
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura

Laura


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

Nara IX Nababbelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara IX Nababbelen   Nara IX Nababbelen Icon_minitimedo sep 17, 2009 12:35 am

Ik kan nu eindelijk slaap inhalen!!!
Aangezien de tand waar ik op het evnet ook al last van had gebroken in mijn kaak blijkt te zitten, en mijn lip enw ang daardoor gezwollen is, heb ik een zware antibiotica kuur en kan ik eigelijk alleen maar in m'n nest of op de bank liggen. Eindelijk, rust Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Angie
Organisatie
Organisatie



Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Nara IX Nababbelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara IX Nababbelen   Nara IX Nababbelen Icon_minitimedo sep 17, 2009 9:17 am

Ondanks het zaterdag-gat heb ik weer ontzettend genoten van alles, de locatie, het weer (ook de Vlaamse weergoden zijn ons gunstig gezind) het eten, de monsters en vooral jullie, de spelers.

Olga, bedankt voor al je goede zorgen en de heerlijke soepen, benieuwd waar je ons op de Quest mee gaat verrassen.

Esther, het is al eerder gezegd, voor het adequaat optreden daar waar nodig en voor je mooie Ork-sjamaan.

Bas, zo leuk om ons sub-plotje elke keer weer een beetje verder uit te smeren.

Bas, Ray, Mike en Maaike voor onze kick-ass golem en Sven voor het met verve gestalte geven ervan.

Jeroen, voor een pittig stukje 'schoonmoeder-provocatie, erg tof!

Pasje, ons nachtelijke wandelingetje waarbij Kluutje een goed woordje probeerde te doen voor haar broer en het daarbij weer niet kan laten om een skelet uit de kast te trekken.

De nachtelijke audientie bij de Orken-leider (Evert) op zaterdag, wat een gaaf spel! Hulde!

De Mori, voor het liefdevol opnemen (betaald dit keer!) van een zeurderig (maar nuttig) vrouwmens.
Wat een leuke scene opleverde met Kozo:
Kozo: We willen je wat zeggen..
Saval: Jullie gaan me ontslaan, hé?
Kozo: Nee, dat is het niet..
Saval: Heb ik iets niet goed gedaan? Ben ik te langzaam? Zijn het de appels?
Kozo: Nee, we willen alleen maar...
Saval: Heb ik de sokken niet goed gestopt?
Kozo: Nee...
Saval: Loop ik in de weg? Praat ik te veel?
Kozo: Zucht..

En een uber-bedankje voor Basje, voor de lift. Zonder jou had ik er helemaal niet van mee kunnen genieten, super bedankt maatje!

Ik hoop jullie allemaal weer te zien op de Quest! Ik kijk er al reikhalzend naar uit!

x
Angie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

Nara IX Nababbelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara IX Nababbelen   Nara IX Nababbelen Icon_minitimedo sep 17, 2009 11:31 pm

Een weekje later zit de zin in meer er nog goed in. Ik heb me weer prima vermaakt en meer dan genoeg redenen om naar de quest te komen. Wat ik ook ga doen.
Bedankt iedereen voor een hoop plezier en gezelligheid. Doe ik graag nog eens over binnenkort!
Tot op de quest! clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nara IX Nababbelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara IX Nababbelen   Nara IX Nababbelen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nara IX Nababbelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beste momenten en bedankjes Nara 15
» Het OC marktje op Nara 14
» Vervoer Nara 12
» Evenement Nara XIV
» Evenement: Nara IX

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: