Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het was: (mooie momenten)

Ga naar beneden 
+11
Tim
Mike[Z'ress]
pascalle
Admin
Roosje S
Raymond
Mario
tinus
Jeroen Wijn
Evert
daniellesluiter
15 plaatsers
AuteurBericht
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimezo sep 19, 2010 8:39 am

geweldig!
geweldig gezellig
geweldig gelachen
geweldig een op een spel
geweldig serieus roleplayen
en geweldig serieus lolplayen

etc etc etc
mn mooiste momenten ga ik nog even een nachtje over slapen ;-)
hoewel is er drie toch wel alvast wil noemen in het kort:

-de mini ritueeltjes van kara en teva
- gil! jael wat doe je nu!!!!
-de oneerbare voorstellen richting teva op zaterdag avond (de love potion, de drank en de kamers waar ze wel welkom was Smile lol)

ik ga lekker slapen!

liefs Daniëlle (Teva)

Terug naar boven Ga naar beneden
Evert

Evert


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 13-09-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimezo sep 19, 2010 10:26 am

pfff was pas om t10 voor half 11 tuis... Shocked

maar any how het was een geweldig evenement ^^
iedereen bedankt Very Happy

maak nog wel een mooi monento ding text enz
maar voor nu... Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimezo sep 19, 2010 10:51 pm

Hij was weer goed mensen. cheers
Tot de volgende keer! king
Terug naar boven Ga naar beneden
tinus




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 07-09-10

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 12:08 am

het was voor mij me eerste nara en ik had nog wel wat zenuwen in het begin maar het was echt een mega gaaf event kan er echt met een grote glimlach naar terugkijken.

ik wil iedereen bedanken voor alle groote plezieren die we beleefd hebben en kan niet wachten tot de volgende nara

Edit:

op verzoek van een bepaald persoon hier mijn bedankjes.

bedankt orga
bedankt monsters

het meest belangrijkste bedankje gaan naar angela en patrick voor mij nara aan te raden.

spelers ontzettend bedankt heb het mega gezellig gehad met jullie.

en een speciaal bedankje voor de meiden waarmee ik 4 uur heb doorgebracht en er levend vandaan ben gekomen bedankt kaara en teva

en nog een speciaal bedankje aan labarnas wij gaan het nog heel leuk krijgen in de toekomst


Laatst aangepast door tinus op ma sep 20, 2010 5:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 2:12 am

Het was weer gaaf, maar ik ga nooit meer naar Nara met de intensie om te *relaxen*, FOUT!!!!!

Mooiste momentjes komen nog, 1st even alles laten bezinken, weer veel gebeurt enzo.

Alvast iedereen bedankt en tot de volgende keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raymond
Organisatie
Organisatie
Raymond


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 21-08-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Breda

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 3:27 am

Hallo allemaal,

Als plotter heb je het voorrecht (of geluk) dat je allerlei zaadjes mag planten die de mogelijkheid hebben om uit te groeien tot "mooie momenten" (ahoewel spelers heel goed in staat zijn hun eigen "mooie momenten" te creëren, laat dat maar aan roleplayers over Laughing ). Mijn mooiste moment van dit evenement was zonder twijfel het spel van Angela (Tequilla Sunrise) na de dood van haar vader. Ik heb ademloos en met een brok in mijn keel toegekeken, met als grote finale de confrontatie met Labarnas. Ge-wel-dig!!!!

Ik wil nogmaals alle spelers bedanken voor hun geweldige spel, het is een feest om met jullie Nara werkelijkheid te laten worden. Maar vooral wil ik mijn grote respect en dank uitspreken voor de monsters van Nara. Door allerlei omstandigheden waren en vijf monsters minder dan voorzien, en de overgebleven monsters hebben de longen uit hun lijf gelopen om de spelers toch bezig te houden. Sven, René, Tim, Evert, Roos en Stephie (en natuurlijk Esther, Maaike en Bas), ontzettend bedankt voor jullie tomeloze inzet!!!

Raymond

Ps. Mijn persoonlijke moment van het evenement: een speler met de lock-pick skill het ic-puzzelslot zien openen dat ik voor deze vaardigheid heb gemaakt. Het was een spannende vuurdoop, maar het werkte perfect!
Terug naar boven Ga naar beneden
tinus




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 07-09-10

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 5:24 am

we hebben op de terug reis nog lang erover na gepraat raymond het zal iets zijn wat we niet snel zullen vergeten als drank-groep zijnde
Terug naar boven Ga naar beneden
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Ook bedankt   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 6:02 am

Dit was mijn 1e echte larp.
En ik vond het onwijs leuk om te doen. Het aantal keer doodgaan vond ik nog wel meevallen (5x dacht ik? Razz).
Ik heb het heel erg leuk gehad, ondanks dat ik in het hele weekend maar zo'n 8 uur slaap heb gehad tongue

Maar in ieder geval;

Evert, bedankt dat je me verteld hebt over dit evenement Very Happy Zonder jou was ik een onwijs mooie ervaring misgelopen Cool

Bedankt spelers voor het beantwoorden van vage vragen tijdens IC-tijd, bedankt monsters voor hetzelfde.
Bedankt Rene en Tim in het bijzonder voor het uitleggen van alles en dat ik mocht stalken, en voor het lenen van spullen, ook dank voor mensen van wie ik onbewust spullen geleend heb Laughing Razz
En Maarten en Tim voor het rijden Very Happy

En nu zit ik achter mijn computer, bij te komen van een dag school waar ik me TOTAAL NIET kon concentreren omdat ik met mijn hoofd nog helemaal in 't spel zit.

Allemaal nogmaals bedankt, en ik kan niet wachten totdat het maart is! Very Happy

P.S. En bedankt Tinus, voor je eikeltje. XD


Laatst aangepast door Roosje S op ma sep 20, 2010 6:05 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Tim & Tinus vergeten :O)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
tinus




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 07-09-10

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 6:56 am

geen dank meid zolang je maar in gedachten houdt dat het een hele speciale is :p

nee heb het erg naar me zin gehad om je elke keer weer als doelwit uit te roepen voor me maar dat kwam uit een goed hart hoor :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 7:19 am

Ik heb 'm nog ergens in mijn tas liggen, dus ik zal 'm bewaren Razz

En joepie, nou ben ik blij. Ofzo. XD

Mooie momenten;
- Guido die IC ligt te spartelen in de bar, nadat Jos IC zo gek van hem was geworden met z'n Theva dat 'ie hem maar vastgebonden had.
- Sven met zijn piepziekte.
- Sven die als Orc de hele tijd riep: "Mag ik iets plettuh?"
- De roofovervallen Twisted Evil Op de brandnetels na. XD
- Niet te vergeten; Boogschutterscompagnie "de Dorsvlegels".

En nog veel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 8:48 am

Het was weer een actieve Nara! Uitgeput maar voldaan Smile

Ik wil ook iedereen bedanken, spelers voor het komen spelen, en monsers voor het komen monsteren. Maar natuurlijk ook de rest van de organisatie (SL én orga) die gedurende het gehele jaar zichzelf inzetten voor onze mooie Stichting Smile Dat klinkt heel cliché, maar er gaat veel tijd zitten in het organiseren en we doen het toch elk evenement weer Very Happy Bedankt allemaal voor alle inzet!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
pascalle




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 14-07-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 9:00 am

Het was weer fijn Smile ERG fijn.

De rituelen.. ik blijf het bij nara to zo ongelofelijk leuk vinden om die te doen.

De momenten met Teva.

Zaterdag tot 5 uur ic in de bar zitten.

De voorbind kaars.

Lekker weer alchemie doen en het kruidenzoeken vooraf.

De struikrovers die hun eigen makker omleggen omdat ze dat genadelijker vinden dan labarnas op hem los te zien gaan.

Het ritueel op de berg op zaterdag avond... GAAF. MEER!

Basje.. en zijn darmen..

Zwangerschaps Emo.

Chaos priester ping pong emo samen met Ja'ell, wat kunnen die twee eng zijn samen Smile

Her-poes en inhoeren.

Dolken voor bepaalde mensen neer leggen...


ik denk dat ik nog wel een half uur door kan gaan Smile

Iedereen en vooral organisatie en monsters bedankt!!!!

Pasje
(kara)


Terug naar boven Ga naar beneden
Mike[Z'ress]




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Middelburg

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimema sep 20, 2010 1:24 pm

Mooie momenten...tja....waar te beginnen....

Voor mijzelf was het vrijdag na het opzetten van mijn kampementje. Toen ik mijzelf neerplante in m'n stoel en eens rondkeek had ik al zoiets van "Ja....ik ben weer thuis."

Verder voor vrijdagavond tegen een boom aanleunend wachtend op de andere spelers om weer terug te komen (wat lang duurde) om het vuur in de gaten te houden, en dan telkens door npc's en spelleiding gepasseerd te worden zonder dat ze het (naar mijn idee) doorhadden dat ik er stond.

Volgende epische moment voor mij was zaterdagmiddag, met 4 man op en rond de brug te gaan zitten om te vissen. Heerlijk!

Ook nog wat verbaasde blikken waarschijnlijk uitgestraald toen er werd gevraagd om een kaars voor Teva...echt what the *beep*

Zondagochtend gemeld worden dat er gebruik is gemaakt van m'n smitse zonder het te weten....terwijl ik erin slaap :S

Verder zowieso genoten van alle interactie met spelers en npc's en de continue lading aan wapens die binnen kwamen, en reparatie orders en dan nog de vraag voor gloeiende kolen en as voor van alles en nog wat.

Om kort te zeggen, ik heb enorm genoten! Volgende keer is ikke er weer, met smitse (hopelijk met werkend smitsvuur dit keer), en een nog uitgebreider kampement hopelijk ^^

Er waren mogelijk nog wel meer leuke momenten, maar daar kom ik op dit moment even niet op.

Zowieso weer enorm bedankt aan de organisatie, de monsters, de catering en de spelers! Op naar de volgende nara!
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimedi sep 21, 2010 1:27 am

zo ik heb er even over mogen nadenken, maar dan even een langer lijstje van mij:

miniritueeltjes met kara, geweldig om zo dingetjes te delen.

jael... nare vent.. eh... demoon... dinges... vooral de twee schrikmomentjes waren goed!

oneerbare voorstellen... serieus... is teva het nieuwe doelwit voor alle vrijgezelle mannen... eh en getrouwde mannen trouwens ook lol

de love potion en al mijn verstop methodes....

dingen geregeld krijgen... oftewel henk!!!!!! zakendoen met jou is geniaal.

horen dat elfen hun eigen beeld willen vormen over je... zo dat is een eerste...

de knuffel van omar... wtf... eh.... ok... ben ik oppeens niet eng meer?

en vervolgens kampai met de rest van de mori... wtf... what happend? teva snapt er niets meer van

de reactie op de cupcakes, ik ben blij dat het geslaagd was.

een nieuwe potion bedenken, uitwerken en vooral de reactie van ray: ok ik vraag wel eerst wat je al gedaan hebt Smile

mn eigen boek...
jaren geleden gemaakt en nu heel mooi ic te gebruiken!

ziener dingetjes doen... en instinctief aanvoelen wat ed en ik samen in het ritueel aan het doen zijn. spontaan rituelen doen is gaaf!

angie! de nieuwe boeren vrouwenbond! geniaal!

valentijn en zn moeder copmplex ;-) ik probeer je alleen maar gezond en heel te houden?

bij de brug staan en min of meer hopen dat de groep die terug komt 'boos' zodat je boos terug kan doen en roepen dat zij nu ook eens voelen hoe het is om je best te doen maar te falen omdat er mensen niet mee (kunnen) werken...


alle orga, monsters etc....
thanks!!!!!!
het blijft mijn favo event !
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimedi sep 21, 2010 8:38 pm

Om ook wat uitgebreider stil te staan bij de laatste Nara editie:

Geploeter om in mijn kostuum te komen, inclusief "aanhangsels". Ook een manier om "in character" te komen...

Verrassend begin: hier heb je een god in je hoofd, nog een naam, daar is je oude Magus en oh ja, ga eens vechten.

Gewoon, omdat ik er zin in had, een beetje tegen Mori Kozo aan gaan schurken. Met "diepe gesprekken" (AHUM! scratch ) en desastreuze gevolgen later.

Wat meer met andere spelers optrekken. Ook nooit verkeerd. En het kan nog meer...

Zaterdagavond gedaanteverwisseling. Strak in het pak. Weer eens wat anders dan het lapwerk en gehavende kleding dat Ja'Ell normaliter aanheeft.

Bijeenkomst 's avonds op de heuvel. Lekker sfeervol met lampen en licht. Veel mensen ook. Altijd goed.

Teva laten schrikken en dreigen met bepaalde drankjes... Ik krijg het vast nog wel eens betaald gezet.

Weer even een persoonlijk plot/gesprek met Angie gehad. Niet verwacht, ook altijd goed. Very Happy

Zondag vooral veel dingen bedacht. Weinig echt gedaan, door verschillende omstandigheden, maar het geeft wel weer wat om naar uit te kijken voor de volgende keer. En dat is ook niet erg.

Het "treffen" met Tequila op het einde die erg diep leek te gaan: wow! Altijd gaaf om te zien zoiets. Mijn complimenten Angela.

De gezelligheid 's nachts was weer vertrouwd. drunken Kon het ook goed gebruiken dus dank u allen tafelgenoten.

En voor ik het vergeet: de catering op zaterdagavond vond ik deze keer wel heeeeeel erg lekker.

Groets en tot de volgende keer!

Jeroen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 05-03-10

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimedi sep 21, 2010 10:13 pm

Als eerste gaan mijn bedankjes naar onze twee ubergave monsters Sven en Roos die we het hele weekend hebben mogen rondschopen en het geweldig deden!

Verder wil ik mijn mede SL en orga bedanken voor het gave weekend wat we met zn allen hebben neer gezet.

En natuurlijk de spelers!! Zonder jullie is er geen Nara! Okee, okee... soms doen jullie absoluut niet wat we willen dat jullie doen (daarover later meer) maar dat maakt het juist zo gaaf.

een paar van mijn mooiste momenten (niet in een bepaalde volgorde en ik vergeet er vast weer veel)

- Een werkende trebuchet kopen op marktplaats voor €50,- en deze in een opel corsa mee nemen naar Nara zonder dat mensen dit merken
- de gekke dansjes die we als orga hadden vanwege de trebuchet Razz
- de gigantische tas met kleding die ik elke keer mee sleep en waar ik bijna al mijn kleding uit kan halen voor zo'n beetje elke rol die ik speel
- 'de beste healer van Nara' echt waar... hij valt niet op mannen! hij valt liever onder ze Wink
- eindelijk als monster iets terug kunnen doen tegen die verdomde pijlen van de spelers
- als half dode mori aan komen rennen en de mori spelers mee krijgen en zelfs het grootste gedeelte van de spelers mee krijgen, waarna ze halverwege hun queste weer af haken en met zn allen weer terug gaan naar het kamphuis
- alle spelers die direct op springen en weg rennen zodra de ork er is en zegt wat ze moeten doen (we waren nog niet eens klaar om ons als monsters voor te bereiden!!)
- struikrover spelen met 'pointblank miss'
- ranger compagnie 'De Dorsvlegel'
- kippen met het piepkuiken virus
- Kara die ook het piepkuikenvirus heeft!
- op de markt zowaar spullen verkopen!

nouja, dat was het wel voor nu, ik heb nog veel te doen vandaag.

Tot de volgende Nara allemaal!!
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimedi sep 21, 2010 10:51 pm

Uiteraard orga en monsters erg bedankt. Geweldig om weer gespeeld te hebben met jullie.

Meest epische momenten, tja, echt episch niet maar wel bijzonder:
- wacht maar, ik zet wel koffie op de vrijdagmiddag. Ehm, hoe bedoel je, dat ding heeft een antilek....moet je kijken, overal ligt water.
- Bezig zijn met mijn nieuwe maliën, monsters aan zien komen, hmmmm, harnas, shoot, ligt binnen, nou goed, trek ik deze halve wel over mijn kop aan, met teken van Korn voorop krijgt het zijn vuurdoop.
- Bezig zijn met mijn maliën en zowaar iemand weten te overtuigen dat het echt niet moeilijk is, alleen maar veel werk.
- Momentje met Kozo na zijn zelfmoordpoging, niet echt weten waar het over gaat en zoals het een echte chaospriester betaamt, schijnbaar tussen het gewauwel door nog een zinnig advies geven, tenminste, zo werd het opgevat :-)
- bij de brug een zware astma aanval krijgen volgens spelleiding. Pfffff, gelukkig, eindelijk een excuus om niet zo rond te sjokken met al dat ijzer aan.
- Het eten, op alle dagen, de vrijdag de kliekjes vlees van vorig event met de heerlijke soepen, de zaterdagavond zoals gewoonlijk weer perfect, de zondag de kliekjes van zaterdag. Speciaal, het ontbijt!!!! Geweldig om elke dag dan toch maar weer het ontbijt te hebben staan, met koffie, etc. en dan aan opgeruimde tafels!!! Prima!!
- Het voeren van drank aan Teva en kampai momenten met haar te delen. En haar op de kast proberen te krijgen door collectief oneerbare voorstellen te doen, iets met kaas en voorbindkaarsen, uitleggen waar je kamer is :-), en nee, ze is niet het nieuwe doelwit. We snappen nu dat het allemaal aan haar slechte opvoeding ligt. Ze moet alleen leren niet elke keer dat woord 'draak' (roggel, tuf!!!) in haar mond te nemen, zeker niet binnen gehoorsafstand. Zelden meegemaakt dat iemand zo vaak dat woord in een zin verwerkt kon krijgen........sadist!!

Groet,
Marco
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimedi sep 21, 2010 11:23 pm

hahaha
bij jullie prop ik het er inderdaad gewoon tussen.... echter bij omar zeg ik gewoon 7x draak achter elkaar om hem te pesten....

maar het is allemaal expres!!!!
hihi
jullie mij plagen, ik jullie plagen

en jeroen... daar kan je vergif op innemen! hahaha
heb een half jaar om erover na te denken :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimewo sep 22, 2010 2:19 am

Halo beste luitjes en schorrie-mollie

-alleer eerst olga voor de heerlijke soep

-uber dupper flubber potion met teva maken (of iets in die trant) alien

-Valentijn voor de (Inweiding samen met jaell)

-De gene die me naar het statsion gebracht heeft (die ene in die witte tent , sorry ben ff je naam kwijt )

-Evert je deet het allemaal goed hoor XD

-en de andere SL uiteraard ook cheers

pfff ik zit nu in de les dus kan niet te lang door gaan dus morgen komt de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimewo sep 22, 2010 6:07 am

Allereerst, monsters, spelers, orga, Frank(het eten was weer heeeeerlijk), bedankt voor weer een toffe Nara cheers

Het hele evenement was eigenlijk 1 mooi moment, maar ik wil er toch een paar uitlichten:

De 1st avond denkende het nog rustig aan te gaan doen meteen *de lul* zijn, thanks. Vervolgens denkende lekker vooraan te gaan staan en te butsen om resoluut door Teva en de Mori naar achter te worden gebonjourd omdat je zo goed kan genezen, GRMBL.

Maar ik ben maar een 3de zoon van een keuterboertje. NEE, DAT BEN JE NIET!!!!!

Het *inwijdingsritueeltje* op vrijdagnacht. Sorry Guido, maar je vroeg erom Wink Ook leuk dat Jeroen erbij was, cool.

Maar ik ben maar een 3de zoon van een keuterboertje. NEE, DAT BEN JE NIET!!!!!

Het bemoederen van Teva tot grote frustratie van Valentijn. Ben ik eindelijk van mijn moesje af, krijgt *grote zus* het op haar heupen, JA MAAR.

Maar ik ben maar een 3de zoon van een keuterboertje. NEE, DAT BEN JE NIET!!!!!

Het spel met de Mori. Erg leuk dat de kleine gebaartjes hebben geleidt tot een echte vriendschap.

Maar ik ben maar een 3de zoon van een keuterboertje. NEE, DAT BEN JE NIET!!!!!

Het spel met Teva, Labarnas, Kara en Jaell. Dani(fluffy grote zus tongue), bedankt voor het cupcakeje. Eddie, need i say more? Wink Jeroen en Pasje, wel demoon, geen demoon, wel demoon, geen demoon, MAKE UP YOUR MINDS.

Maar ik ben maar een 3de zoon van een keuterboertje. NEE, DAT BEN JE NIET!!!!!

De ritueeltjes, heeeeerlijk. Bedankt Evert voor de *opties tot experimentjes*

Maar ik ben maar een 3de zoon van een keuterboertje. NEE, DAT BEN JE NIET!!!!!

Het tot diep in de nacht/ochtend IC spel en de lol die daaruit voor kwam. Hmmm, sinds Teva blauw draagt is ze niet te versmaden Razz Jaells homies from hell????? affraid

Maar ik ben maar een 3de zoon van een keuterboertje. NEE, DAT BEN JE NIET!!!!!

Het gesprekje met de Eenhoorn en het zeer genereuze geschenk, *slik*. OK dan, DIE zag ik niet aankomen Shocked Bedankt Maaike, was een heel mooi stukje RP. Ik wist dat we wat zouden gaan doen met de Eenhoorn, maar dit had ik niet verwacht. Ik was echt even van slag. Vervolgens draai je je na het gesprek om om recht in het grijnzende gezicht te kijken van Labarnas. Ik heb niet eens in de gaten gehad dat hij er überhaubt stond. Verdraaid goeie ziener, die Labarnas. Sinds we elkaar kennen staat hij er om 1 of andere reden iedere keer met z'n neus bovenop als er iets heel belangrijks gebeurt in het leven van Valentijn. Het was wel passend dat je erbij was, Eddie. Ten slotte heb jij me op het pad van de Eenhoorn gezet. Alsof het gewoon zo moet zijn, VET

Maar ik ben maar een 3de zoon van een keuterboertje. NEE, DAT BEN JE NIET!!!!! Okokokokok, ik ben niet MAAR een 3de zoon van een keuterboertje Wink

Tot de volgende Nara Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
shadarrahvnn

shadarrahvnn


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Leidschendam

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimedo sep 23, 2010 12:26 am

Het was mijn eerste Nara, en ik heb van elke minuut genoten.

- gave spelers
- top management
- excellente spelleiding
- epische omgeving
- boekwaardige setting
- kostelijke catering

Hier even mijn beste moment (was wel OC): Om 9:00 wakker worden en meteen de volgende woorden horen:

'Dude, stop scaring me!!! Ik heb van jou en Labarnas gedroomd. Alles was donker en jullie zweefden als half transparente gedaantes om me heen'
Terug naar boven Ga naar beneden
tinus




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 07-09-10

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimedo sep 23, 2010 12:51 am

thx dude het was ook een mega epische moment ja :p

kijken hoe ik volgende nara wakker wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Angie
Organisatie
Organisatie



Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitimedo sep 23, 2010 10:40 am

Ik wil ook nog heel graag mijn bedankjes en mooie momenten het universum in slingeren:

*Twee (fanatieke) leerlingen melden zich bij me aan, wat een verrassing. Erik, Guido, haal de boekjes en pennen maar tevoorschijn, alhoewel ik meer ben van de praktijk Twisted Evil

*Het 'Tilapia-ritueel' moment met Teva, whoeehaa! Gelukkig konden de elfen zelf ook om het welreikende geschenk lachen. En het N&H ritueel, waarbij we ons hadden verschanst in een vrij onopvallend hoekje, Teva haar vachtje uitspreid en zegt: "Maak me maar wakker als het voorbij is." Of Grietje met haar:'Oh, kijk nou toch, Ehun, maar dat is wél leuk, dat doen ze goed!'

*En jawel: Nara krijgt een plattelandsvrouwen-bond!

*Er is al een hoop gezegd over voorbindkaarsen, romantische encounters tussen een zekere Mori en een zekere demoon, ja, dat krijg je s'nacht's met een goei glaske mede achter de kiezen, (eigenlijk begon het al aan het ontbijt, maar dat terzijde...) Heerlijk!!

*Angela: wauw! Officieel het mooiste spel van het evenement (naar mijn immer bescheiden mening)

*Oh, oh, Jeroen, ik ga je meisje missen. En wat een nare patjakker is die 'Generaal Ja'Ell'. Het was mij wederom een waar genoegen.

*Steffy en Esther, wat waren we een goed team! Well done ladies en het was nog gezelli ook.

*Bas, zullen we nog maar hééél lang doorgaan met onze wazige subplotjes! Ik vind het zó leuk!!!

*En lieve orga, we hebben het weer voor elkaar gebokst en wat een goede samenwerking in het veld, het was gaaf !

Tot de volgende keer allemaal!
x
Angie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het was: (mooie momenten) Empty
BerichtOnderwerp: Re: het was: (mooie momenten)   het was: (mooie momenten) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het was: (mooie momenten)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nara 13 mooie momentjes
» Nara X... gaaf!
» Beste momenten en bedankjes Nara 15
» Beste momenten en bedankjes Nara 16
» beste momenten en bedankjes nara 17

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Evenementen & Quests-
Ga naar: