Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 bedankt voor een leuke verjaardag.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Karia




Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Roosendaal

bedankt voor een leuke verjaardag. Empty
BerichtOnderwerp: bedankt voor een leuke verjaardag.   bedankt voor een leuke verjaardag. Icon_minitimezo sep 13, 2009 11:52 pm

Bij deze wil ik graag iedereen van het afgelopen event bedanken voor een geslaagde en bijna nog leukere verjaardag dan ik tot nu toe heb meegemaakt op 12 september, ook vond ik het echt te gek dat ondanks het feit dat orkistan en nara eigenlijk niet bij elkaar konden zonder ruzie er toch een oplossing voor is gevonden. Als iedereen daar alles zo goed blijft doen en het zo gezellig blijft kan ik zeker aanraden om, als je jarig bent tijdens een event, daar zeker ook je verjaardag te vieren ik zou het zo weer doen als het volgend jaar weer zo valt in ieder geval.
Ook de organisatie hartstikke bedankt voor mijn fantastische verjaardagscadeau.

BEDANKT IEDEREEN EN TOT DE QEUST EN HET VOLGENDE EVENT!!!

Groeten Steffy Woning a.k.a Minara Wildsong, woodelf healer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

bedankt voor een leuke verjaardag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: bedankt voor een leuke verjaardag.   bedankt voor een leuke verjaardag. Icon_minitimedi sep 15, 2009 5:20 am

Hey Steffy,

Ik hoopte al dat je een leuke verjaardag had gehad (is toch altijd apart, zo op een LARP). Goed om te horen dat je je vermaakt hebt en tot op de queste!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
 
bedankt voor een leuke verjaardag.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het was: (mooie momenten)
» OC nara IX, mijn bedankje..
» Nara X... gaaf!
» voorbereidingen voor nara 18
» larp voor watjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: